vineri, 15 ianuarie 2021

Review: Spuma de duș Balea Papaya Playa


Hello! Cum mai sunteți? Eu am niște vibrații de vară și vacanță cu toate că e mijlocul iernii (literalmente) acum.


Nu știu dacă ați sesizat și voi, dar nu am vreo istorie prea bogată când vine vorba despre spumele de duș, și asta mai ales din cauza faptului că le găsesc prețul indecent de mare comparativ cu ceea ce oferă. În schimb, am încercat câteva de la Balea, asta doar pentru că prețurile celor de la Balea mi se par relativ rezonabile.


Varianta aceasta, Papaya Playa, am cumpărat-o în august sau septembrie, cam ceea ce eu consider a fi sfârșitul perioadei estivale. Nu pot neapărat ce m-a atras la produs înafara ideii de a fi spumă de duș deoarece era singura variantă de spumă de duș pe care o oferea magazinul în care am intrat. Ca și parfum, mirosea a fructe, dar cumva ușor dulce, dar nu înecăcios de dulce dacă înțelegeți ce vreau să transmit. De uscat pielea, pot spune că o usucă puțin, dar nu e ceva exagerat pentru pielea mea. Iar ca și proces de consumare, cred că am terminat produsul în mai puțin de 2 luni, folosind în paralel și alte produse. Nu neg că aș mai recumpăra produsul, dar ar fi circumstanțial. Iar ca preț, spuma de duș a costat undeva la 8 - 10 lei pentru 200 ml.


P.S.: Produsele Balea se găsesc doar în magazinele DM, fiind una dintre mărcile lor proprii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu