miercuri, 6 ianuarie 2021

Filmul / serialul săptămânii #9: „Pan”


 Hello! Cum mai sunteți voi? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre ceea ce cred eu că a fost ultimul film vizionat de subsemnata pe anul precedent, și anume „Pan”. Unul dintre amănuntele referitoare la mine despre care nu vi-am povestit încă (o fac acum, în schimb), este faptul că am avut un fel de mică pasiune pe niște desene animate cu Peter Pan acum vreo cel puțin 20 de ani. Nu mai știu nimic de acea serie animată, doar că pe la sfârșitul lui 2020 PRO TV-ul a difuzat filmul „Pan” regizat de Joe Wright (cel care a regizat atât „Mândrie și prejudecată” cât și „Anna Karenina” în care joacă Keira Knightley din „Pirații din Caraibe”).


Personal, acțiunea filmului mi se pare foarte puerilă. Și fără farmec. Nu prea are suspans, nici comedie, nici aproape nimic. Singurul element care să zic că mi-a stârnit interesul a fost faptul că Căpitanul Hook nu a fost antagonistul filmului, ci unul dintre aliații personajului principal dacă vă vine să credeți. Această perspectivă mi se pare inedită deoarece în general căpitanul Hook e antagonistul lui Peter Pan cam peste tot pe unde îl găsesc pe acest Peter.


De recomandat, nu prea pot recomanda filmul, poate doar dacă vă plictisiți de moarte și chiar nu mai aveți altceva de vizionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu