vineri, 22 ianuarie 2021

Review: Gel de duș Balea Copacabana


Hello! Cum mai sunteți? Personal, am niște mici sentimente de vacanță din acelea la căldurică și burtă la soare, așa încât faptul că am un gel de duș, al cărui design și miros duc cu gândul la emisfera sudică, căruia să-i fac recenzie pică numai bine.

Gelul de duș Copacabana se găsește în DM la 300 ml pentru vreo 5 - 7 lei. În perioada în care l-am cumpărat îmi doream să diversific puțin ceea ce foloseam sub duș, doar mă știți că mă plictisesc relativ prea repede. Cum nu prea am obiceiul de a deschide produsele prin magazine doar pentru a le mirosi / degusta (să faci așa ceva mi se pare lipsă de bun simț și cei 7 ani de acasă, deși și eu o mai comit o dată pe an), am constatat acasă că m-am pricopsit cu un produs ce are parfum de cocos, și încă unul relativ persistent pentru mine, ceea ce nu era chiar roz având în vedere că nu știu din ce motiv nu îmi place mirosul de cocos în cosmetice. La capitolul uscarea pielii, nu pot spune că ar usca pielea sau ar hidrata pielea. Iar de ținut, te ține, pentru cei care nu mânâncă gel / spumă de duș pe pâine, te poate ține cam vreo 3 - 4 săptămâni de uz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu