vineri, 29 ianuarie 2021

Review: Cremă de duș Floren cu lămâie verde și iaurt


 

Hello! Cum mai sunteți? Sper că nu v-ați plictisit deja de dispoziția mea de vacanță pe care o am de ceva vreme încoace...


Pentru astăzi vă las scrise câteva cuvinte despre crema de duș Floren cu lămâie verde și iaurt. Eu l-am cumpărat cândva în a doua jumătate a lui august, deci cât timp era încă vară. În general, produsele Floren le cumpăr din Bănuțel, un lanț de magazine care e răspândit în județul Bihor (se găsesc în Oradea și Salonta), dar în alte zone nu știu. Pentru sticla aceasta de 300 ml cred că am plătit cel mai mult. Despre cremă pot spune că spumează destul de bine și nu usucă pielea. Parfumul nu este intens, mai degrabă discret, ca ceva citric-cremos.


Cel mai probabil voi recumpăra produsul la un moment dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu