luni, 4 ianuarie 2021

Review: Antiperspirant Fa Men Xtreme Sport Energy Boost


 Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți ok?

Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre antiperspirantul Fa Men pe care l-am folosit în vara trecută pentru a nu puți ca un sconcs la nici două ore după ce m-am spălat. Nu mai țin minte exact când am cumpărat produsul, anul trecut am avut o chestie pentru produsele Fa de acest fel. Și nu glumesc, cred că am avut vreo 5 sau 6 antiperspirante Fa, cred că o parte au putut fi văzute deja în acea serie de 3 clipuri cu ceea ce am reușit să golesc în 14 luni.


Ceea ce pot spune despre acest antiperspirant este faptul că protejează cât de cât când vine vorba despre mirosurile mai neplăcute, dar clar e puțin sub Rexona varianta aceea masculină pe care am testat-o într-unul din anii precedenți. Cât despre parfumul propriu al antiperspirantului, nu vă pot descrie mare lucru deoarece sunt ușor incapabilă să descriu parfumurile masculine. Ceea ce îmi mai doresc să vă subliniez ar fi faptul că acesta este un antiperspirant, prin urmare funcționează pe bază de săruri de aluminiu. Atrag atenția deoarece înțeleg că nu toată lumea agrează ideea funcționării aluminiului în această categorie de produse, iar alții pot manifesta niște situații medicale.


Prin urmare, nu sunt sigură când și dacă voi mai recumpăra acest produs deoarece nu am nevoie de mai mult de 1 flacon de antiperspirant masculin pe an, iar pe piața sunt deja enorm de multe produse încât să nu mă plictisesc prea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu