vineri, 8 ianuarie 2021

Review: Gel de duș cu cedru marca proprie Carrefour


Hello! Cum mai sunteți? Dacă nu mă înșel, aceasta este ultima zi lucrătoare din vacanța elevilor, așa încât vă doresc mult succes la învățat.


Și că veni vorba de vacanță, azi mi-aș dori să vă las câteva cuvinte scrise despre un gel de duș cumpărat la început sau mijloc de iulie, în plină vară și vacanță a învățământului. Chiar nu știu ce m-a determinat să cumpăr acest gel de duș în defavoarea celui cu magnolie, dar nu mă supăr deloc. Când am cumpărat acest gel de duș cu cedru și acela cu ceai verde tot ce îmi doream era niște geluri de duș, mai mult decât unul deoarece mă temeam că unul singur mă va plictisi și-l voi risipi. M-așteptam să îmi placă mai mult cel cu ceai verde. Surpriza a fost să îmi placă parfumul discret și cald al acestui gel de duș. Cred că tocmai acea căldură discretă al gelului de duș m-a fermecat. Iar de uscat pielea, nu o usucă prea mult.


De recumpărat, cred că aș recumpăra acest gel de duș, doar cu timpul e mai greoi că nu am un Carrefour la îndemână.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu