luni, 5 iunie 2023

Review: Ulei de duș Balea


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


După cum bine v-am înnebunit deja, prin toamna lui 2022 am dat serios iama în magazine la cumpărături cosmetice, de zici că venea sfârșitul lumii, cel puțin din perspectiva mea... Am luat atunci o grămadă de lucruri, unele din nebunie curată, pe altele le doream ca și categorie, iar altele deoarece mi le doream de foarte multă vreme iar astrele numai nu se aliniaseră până atunci (aici vorbim despre Calendarele de Advent sau produsele Tesori dOriente).


În zona de produse pe care le doream ca și categorie în general dar nu neapărat un anume produs intră și uleiul de duș. Deoarece eram prin DM, mi s-a legat de mâini primul meu produs de acest gen, și anume uleiul de duș de la Balea. Nu mai țin minte exact cât a costat, bănuiesc că undeva pe la 10 lei. Produsul e chiar lichid aș putea spune, iar pe pielea udă se transformă în ceva alb și lăptos, deși în sticlă este de culoare galben-aurie. Deși pare să încarce pielea inițial, după ce te ștergi îți cam dai seama că acest ulei de duș îți usucă (deshidratează) pielea defapt, ceea ce e un aspect nasol pentru mine deoarece nu prea am probleme cu pielea uscată în general, doar palmele și tălpile mele au asemenea situații. 


Ca și concluzie generală, mie nu mi s-a potrivit acest ulei de duș de la Balea, dar voi mai încerca asemenea produse și de la alte branduri, probabil voi găsi ceva mai interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu