sâmbătă, 24 iunie 2023

Review: Gel de duș Yves Rocher cu portocale și ciocolată


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Acum vreo lună jumătate am dat o comandă mai măricică pe Notino pentru niște produse, mai ales datorită reducerilor, dar și pentru că aveam nevoie de anumite produse. Concluzia era faptul că, dacă tot dau comandă de anumite lucruri și gelurile mele de duș sunt cam pe terminate, hai să îmi completez stocul, că de ce nu?


Habar n-am de ce am fost de părere că o combinație între portocale și ciocolată ar fi ok, dar n-a fost. Gelul de duș ca și consistență și ceea ce făcea a fost ok, cam overpriced pentru cei 200-250 ml pe care îi are, dar eu am ales să plătesc și brandul. Dar parfumul m-a dat pe spate într-un sens negativ deoarece nu mi-a plăcut, aduce a bomboane de pom de Crăciun cu jeleu de portocale, ceea ce nu agreez la un gel de duș.


Ca și concluzie, deși ar fi un gel de duș ok, mie nu mi-a plăcut deoarece nu am agreat deloc parfumul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu