duminică, 11 iunie 2023

Review: Produse pentru păr


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi scriu câteva cuvinte despre 3 produse pentru păr. Spuma de păr Bevola o mai folosesc pentru rădăcini după ce îmi spăl părul și am de gând să-l usuc cu uscătorul. Dă un oarecum volum părului și textură, poate și îmi prelungește puțin timpul dintre 2 spălări.

Fixativul de păr Balea cu nu știu ce parfum a fost oarecum ok, m-a cam deranjat parfumul de la un moment dat. Cam lasă părul îmbâcsit. Plus că m-a ținut cam prea mult pentru gustul meu.

Fixativul de păr Nivea e mai ok, nu mi se pare că îmbâcsește atât de mult părul, plus că parfumul nu mă mai deranjează. Și în cazul acesta, presupun că mă va ține o perioadă îndelungată.

Cam acestea sunt printre ultimele produse de stilizare a părului pe care le-am folosit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu