vineri, 2 iunie 2023

Review: Șampon Head & Shoulders Menthol Fresh


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Precum vi-am mai povestit de atâtea și atâtea ori, am o grămadă de probleme cu dermatita seboreică, care nu se lasă dusă (nu că se va lăsa dusă vreodată, dar c'est la vie). De-a lungul timpului, am încercat și am încercat o grămadă de șampoane anti-mătreață, de la mai multe versiuni de Head & Shoulders, Clear, Schauma, Dove sau mult lăudatul Bioderma Node G, dar ce a funcționat cât de cât au fost H&S și Clear.

Versiunea aceasta cu mentol miroase foarte frumos a mentă, e chiar răcoritor parfumul. Scalpul se simte bine, răcorit la utilizarea lui, doar că nucurăță extraordinar de bine scalpul, am nevoie de o nouă spălare pe cap la vreo 2 zile. Plus că dacă încetez să-l mai folosesc, în maxim 2 săptămâni am din nou fulgi plus mâncărimi plus iritații. Deci are efect anti-mătreață de scurtă durată.

Per ansamblu, tot ce se poate să mai vedeți șampoane H&S sau Clear la mine pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu