marți, 20 iunie 2023

Cumpărături de primăvară (2023)

 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi mi-am propus să trec în catalog o parte din cumpărăturile cosmetice pe care le-am făcut în primăvara lui 2023. O mare parte le-am descris într-un clip de pe canalul de Youtube, dar altele le am doar sub formă de poze...



Ca un mic punct de vedere, dacă mai e nevoie de el, e faptul că am anumite produse preferate pe care le recumpăr, dar și altele care mă ajută chiar dacă nu sunt cele mai preferate (a se vedea gelul de duș Dove Original).


În privința săpunului lichid 365 essential am avut o oarecare revelație, nici nu știam că au mai multe parfumuri, acesta floral mi-a plăcut, dar cel cu migdale e oribil. Gelul de duș Kallos cu neroli e iarăși o dezamăgire...


Vopseaua de păr a intrat în părul meu și a și ieșit așa cum a și intrat, credeți-mă. Iar șamponul Vichy cred că e ditamai revelația primăverii, încă mă protejează împotriva mătreții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu