duminică, 15 martie 2020

Cartea săptămânii #19: „Copiii căpitanului Grant” de Jules Verne


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să abordez un subiect ceva mai ușurel și mai copilăros, și anume una dintre cărțile lui Jules Verne. Sunt foarte conștientă de faptul legat de simplitatea cărților acestui autor, cărți care de obicei sunt mai degrabă adaptate copiilor și adolescenților, iar filmele sunt cele care mai degrabă adaptează ideile acestor cărți pentru publicul mai matur să-l numim. Nu mai are rost să menționez de importanța cititului, am dezbătut puțin subiectul aici.

„Copii căpitanului Grant” este una dintre cărțile lui Jules Verne pe care le-am lecturat abia la maturitate și, totuși, mi-a stârnit curiozitatea. Pe foarte pe scurt, cartea prezintă aventurile lordului Glenarvan și ale echipajului său care încearcă să-i ajute pe cei doi copii ai căpitanului Grant să-și găsească tatăl pierdut pe ocean. Echipajul (lordul Glenarvan, soția acestuia, echioajul lorsului, copiii căpitanului Grant dar și un om de știință puțintel cam cu capul în nori) trece printr-o grămadă de peripeții doar ca să-l găsească pe căpitanul Grant în cel mai neașteptat loc cu putință, și nu, nu e vorba despre Regatul Unit de unde s-au îmbarcat în drumeție.

Ca și o concluzie generală, mi-a plăcut destul de mult cartea, mi-ar plăcea să dau și de o adaptare la un moment dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu