vineri, 6 martie 2020

Review: Săpun lichid Aile cu migdale


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine, și, mai ales, că n-ați uitat că peste 2 zile e 8 martie. Pentru duminica trecuta, din colectivul pe care-l frecventez în ultima perioadă, din 13 tipi doar unul și-a spălat onoarea, ceea ce nu mă așteptam să fiu sinceră. Adică, nah, chiar nu m-așteptam ca cineva, oricine, chiar și dintre tipe, să-și amintească că e 1 martie.

Revenind la oile noastre, pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva rânduri despre unul dintre săpunurile lichide a cărui recenzie este foarte restantă pe blogul meu, și anume săpunul lichid Aile cu migdale. L-am cumpărat cred că undeva la începutul toamnei lui 2018 de rpin Kaufland, înainte să se deschidă Lidl-ul de lângă mine. Îl luasem în ideea de cantitate mare de săpun lichid la un preț minuscul, gen un litru de săpun pentru maxim 5 lei. Avea ceva parfum din acela „mai amărui” de migdale dar nu mai țin minte dacă mă deranja prea mult. Trecând repede este „desfășurarea acțiunii”, l-am terminat pe post de gel de duș deoarece îmi uscase atât de rău mâinile, că-mi dădea borșul din ele (adică ajunsesem în stadiul de crăpături care sângerau în condiții de muncă de birou fără prea multe treburi casnice la activ).

Concluzia ar fi că l-aș mai recumpăra doar pentru a-l folosi pe post de gel de duș și soluție de spălat pardoselile, mâinile mele nu-i fac față la o utilizare și de 20 și de ori pe zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu