miercuri, 11 martie 2020

Review: Emulsia pentru igiena intimă Cien Sensitive


Hello! Cum mai sunteți? Tipilor, sper că n-ați uitat că duminică a fost 8 martie, nu?

Revenind la oile noastre cu tematică cosmetică, pentru astăzi m-am gândit să vă las scrise câteva cuvinte despre loțiunea intimă Cien Sensitive. Precum deja vi-ați dat seama, fiind un produs Cien, o veți găsi doar prin magazinele lanțului Lidl, și, eventual, la unele magazine de cartier dacă catadicsesc să o aducă (am văzut lactate Pilos, deci se aprovizionează și din Lidl). În Lidl costă sub 5 lei și are 400 ml. Această variantă Sensitive îmi place deoarece nu e colorată, adică e un gel incolor fără niciun fel de parfum. Plus că loțiunea e și foarte blândă cu zona intimă. Ce nu mi-ar plăcea ar fi faptul că recipientul are culoare, nu e transparent ca și la varianta Fresh, acest aspect făcând mai greu să-ți dai seama când ți se aproprie produsul de terminare.

Ca și o concluzie ar fi faptul că probabil voi recumpăra produsul, doar că încă mai am câteva produse similare pe lista de testat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu