vineri, 27 martie 2020

Some random thoughts


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi nu am neapărat ceva foarte concret să vă spun sau alte asemenea minunății. Nici măcar nu știu exact unde vreau să ajung. tot ce e posibil să înceapă să mă apese și pe mine autoizolarea asta în casă. Nu sunt genul de om care să se dea în vânt după aglomerații sau să stau toată ziua bună ziua înconjurată de oameni fiind silită să port conversații în fiecare minuțel, dar ideea aia că, nah, ar trebui să fiu închisă cu lacăt în apartament cine știe câte luni nu-mi dă pace. Și înțeleg și sunt conștientă de faptul că este spre binele nostru să ne distanțăm social spre a evita exagerat de mulți morți și bolnavi.

În altă ordine de idei, mi-ar plăcea să știu dacă vi-ar face plăcere să am o secțiune la mine pe blog, ceva gen „Filmul / serialul săptămânii” în care să vă povestesc din perspectiva mea despre filmele și serialele pe care le vizionez de-a lungul timpului. Știu că suntem diferiți, prin urmare ceea ce mie îmi face plăcere s-ar putea ca vouă să nu vă placă și invers.

Ah, o altă curiozitate pe care o am ar fi următoarea: vi-ar plăcea ca pe parcursul zodiei gemenilor să public articole zilnic? Înțeleg că în mod normal (sau tradițional) s-ar face asta în luna în care te-ai născut sau măcar de-a lungul zodiei sub care te-ai născut, dar cum eu sunt săgetătoare de decembrie nu s-ar vedea delor deoarece este perioada adventului. Iar faza cu zodia gemenilor este faptul că zodia este cea opusă zodiei mele.

În altă ordine de idei, cam am de gând să actualizez articolul acela cu idei de a-ți umple timpul în această perioadă în care ni se recomandă să stăm în casă cu niște resurse noi, poate vi-ar fi de ajutor.

De asemenea, nu prea mai aveam în planuri să fac articolul cu cumpărături dar m-am răzgândit. Am realizat cât de multe produse folosesc și, mai ales, termin în perioada asta, în special când vine vorba despre produse de igienă. Vor fi multe produse, dar le și termin repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu