duminică, 10 martie 2019

Review: Șamponul uscat Balea Sweet Melon


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să revin pe blog cu un review, iar „vedeta” postării este șamponul uscat cu parfum de pepene de la Balea.

Eu am cumpărat produsul în luma mai 2018 când am dat pe el 10 lei în DM. Țin minte că am fost dezamăgită de faptul că nu găsisem varianta pentru șatene / brunete în magazin, despre care deja știam că mi se potrivește și mă mulțumise.

Parfumul produsului se menține cât de cât în păr, dar nu prea mă mulțumea efectul „de curățare” al produsului, mi se părea ai slab ca versiunea pentru păr închis. Nu aș știi exact să vă spun de ce. Probabil și din cauză că îmi tot schimb șamponul cu care mă spăl sub duș. Cert e că mi se părea că nu-mi oferă mai deloc volum și îmi simțeam părul îmbâcsit la atingere.

Nu cred neapărat c-ar fi un produs rău dintr-un mod obiectiv, doar că mie nu mi s-a potrivit, așa încât îl voi evita cât se poate de mult pe viitor. Personal, îl văd mai potrivit pentru împrospătarea mirosului părului în caz că ești pe fugă și n-ai timp să te speli pe cap sau dacă nu există apă caldă prin oraș (cam o constantă prin Oradea în fiecare vară, gen o săptămână tot fără apă caldă ești pe maxime de 38 de grade Celsius la umbră) o perioadă mai mare de ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu