vineri, 15 martie 2019

Review: Loțiunea micelară Bevola pentru ten uscat și sensibil


Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi vă pregătesc câteva cuvinte despre un produs la care sunt cam restantă cu recenzia, și anume apa micelară de la Bevola. Ca și repere logistice, e luată din Kaufland cu 7 lei în aprilie anul trecut.

Eu am cumpărat varianta pentru piele sensibilă și uscată, dar nu mai știu exact de ce, e cam anul de atunci. Cert îi că dat faptului că nu mă machiez char zilnic, m-a ținut destul de multicel produsul de față. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul că părea că îmi usucă puțin tenul în primele minute și aveam nevoie să revin cu ceva cantitate de dischete demachiante plus cu apă și un produs care spumează ca să fiu sigură că mi-am scos tot machiajul de pe față.

Având în vedere prețul relativ mic și cantitatea de cel puțin 200ml, ar fi ok dacă nu ai nevoie de ceva să-ți scoți machiajul, ci doar să scapi de praf. În rest, sunt sigură că există produse și mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu