marți, 19 martie 2019

Review: Cien BB Cream în nuanța light


Hello! Ce mai faceți? Cum mai sunteți?

Cred că deja v-ați obișnuit ca eu sa nu prea vorbesc despre produse de makeup deoarece nu prea mă pricep să le fac recenzie și apoi nici nu prea am extraordinar de multe, ca să am măcar subiecte de comparație.

În schimb, astăzi voi face o mică excepție de la „regulă” și voi vorbi despre bb cream-ul de la Cien în nuanța light. Fiind un produs Cien, îl găsiți doar în magazinele Lidl la un preț de 6 - 7 lei pentru 50 ml de produs. Eu mi-am cumpărat varianta light fiindcă mă știu destul de albă, iar cealaltă variantă pe care o mai găseam era medium, intuiam că nuanța medium mi-ar fi prea închisă. Sinceră să fiu, nu aveam nevoie de un bb cream, căci mai aveam acasă 3 fonduri de ten, faza era că Claudia de la Claudia's Choice se plângea la ea pe canal că și varianta asta light era enorm de închisă iar eu eram ditamai Toma necredinciosul și n-o credeam. Claudia, dacă mă citești, chiar aveai dreptate!!!



Pe lângă faptul că chiar e foarte închisă pentru o nuanță light ce se vrea a fi cea mai deschisă de pe piață, mie mi se pare că-mi și oxidează pe față, dar oxidează în sensul că i se închide nuanța. De asemenea, produsul se laudă cum că ar acoperi imperfecțiunile, ar oferi un ten fără pete, ar netezi pielea, ar diminua ridurile și are SPF UVA mic, de 15. Să o luăm cu începutul, zic. Nu are cum să acopere așa bine imperfecțiunile sau să acopere petele de pe ten fiind un bb cream europeam fără prea mare putere de acoperire. Vă scriu eu din proprie experiență că n-acoperă deloc cearcănele sau coșurile, dar chiar deloc. De netezit pielea nu văd ce și cum. Iar cu diminuarea ridurilor, nnu văd cum un simplu bb cream ar pudea să le diminueze, eventual să nu se stângă în ele.

Prin urmare, voi încerca din răsputeri să termin acest bb cream, dar de recumpărat, doar peste câțiva ani când voi uita cât e de slab și neadaptat nevoilor personale.

P.S.: Bine c-am scris această recenzie, măcar așa am descoperit că produsul expiră la sfârșitu lunii mai 2019, deci chiar ar trebui să-i dau bice să mai consum din el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu