duminică, 17 martie 2019

Despre perfecțiune



Hello! Cum mai sunteți?

Sinceră să fiu, nu știu exact ce m-a apucat când am început să scriu articolul de față. Și nici măcar nu am un anume plan pentru cum o să  decurgă continuarea articolului, simt doar nevoia să abordez în articolele mele și altceva, nu doar superficialitatea cosmetică care predomină aici.



Astăzi simt nevoia să abordez subiectul perfecțiunii, cu toate că știu și simt faptul că e ceva ce pare a fi explodat. Sau mi se pare mie că a explodat. Ceea ce e și mai crud, perfecțiunea e chiar foarte subiectivă, ține foarte mult de cum o percepem fiecare.

De-a lungul timpului, am comparat lumea sau tot ceea cu ce interacționez prin prisma a ceea ce consider eu a fi perfecțiune. Și nu doar exteriorul a fost comparat, ci m-am comparat și eu cu respectiva perfecțiune. La rândul meu, am fost comparată. Observ chiar și la mine că aspir să ating „perfecțiunea” unora, și, deopotrivă, îi critic deoarece îi compar cu propriul șablon perfecționist. Am o minte foarte încâlcită, nu-i așa?



Trăind în felul acesta, am realizat câtă presiune pun pe mine să ating perfecțiunea, perfecțiune care nu știu cât mă va ajuta, într-un final. Și am folosit prezentul în mod foarte voit și intenționat, căci încă o fac. Alerg după acel loc de muncă care să-mi ofere tot ceea ce îmi doresc în viața personală. Iar înviața personală alerg după alte lucruri. E un mare cerc vicios. Iar asta îmi induce stări de agitație, nu știu dacă le pot numi chiar stări anxioase sau nu, dar mă fac să stau să gândesc și să răzgândesc o grămadă de lucruri înainte de a le face încât ajung să nu mai fac o mare parte dintre aceste lucruri deoarece mi-am consumat deja energia sau timpul în procesul respectiv. Ca să nu mai menționez nopțile sau mai bine zis zilele în care ajung să adorm în zori din cauza procesului, ceea ce nu e deloc sănătos.

Momentan, sunt în proces de a lupta să renunț la perfecțiune și să mă bucur mai mult de viață, mi-ar plăcea ca la un moment dat să mă eliberez de mantia asta greu și obositoare și să mă bucur din plin de ceea ce îmi oferă mediul înconjurător și viața.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu