miercuri, 20 martie 2019

Review: Gelul de duș cu miros de brioșe cu lămâie de la Cosmia



Hello! Cum mai sunteți azi? Cum e vremea pe la voi? S-a înrăutățit sau e ok pentru martie?

Oricum ar fi vremea, pentru astăzi m-am gândit să vă înveselesc puțin și să vă aduc un pic din atmosfera caldă a sărbătorilor de orice fel. Cum? Prin faptul că vă voi vorbi despre un gel de duș de la Cosmia, care miroase a prăjitură, chiar pe ambalaj fiind trecut c-ar avea parfum de brioșe cu lămâie. Iar eu chiar vă pot confirma că miroase gurmand.

Dintre cele 4 geluri de duș pe care le-am cumpărat la sfârșit de decembrie, acesta a fost primul dat gata. Sincer, 2 lucruri am condus la asta: mirosul care era cam tentant pentru grmanda de mine și textura puțin cam apoasă a produsului. Sau, cel puțin mie mi s-a părut a fi ceva mai lichid produsul. Eu mi-am cumpărat versiunea de 250 ml și a costat undeva la 5 - 6 lei în Auchan. 

Din cauza mirosului nu cred că l-aș recumpăra prea curând deoarece parfumul acela își are locul în bucătărie, nu în baie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu