miercuri, 13 martie 2019

Review: Șamponul cu levănțică și ierburi din Provence pentru volum de la schauma


Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi am un review la unul dintre ultimele șampoane încercate, și anume Schauma Nature Moments cu levănțică și ierburi din Provence. Eu mi-am luat varianta de 400 ml cu 11 - 12 lei din Kaufland.

Șamponul de față este cel pentru volum din gama Nature Moment a celor de la schauma. Ca și celălalt pe care l-am încercat, la început totul a fost lapte și miere până când mi-a cauzat apariția mătreții. Ceea ce deja pentru mine nu mai e ceva neobișnuit, e pură obișnuință și rutină. Faza e că pot să îl termin, doar că trebuie alternat cu Head & Shoulders pentru a scăpa de mătreață. Legat de aspectul cu oferirea volumului la păr, e ok, nu mă pot plânge. E ok și la capitolul curățarea părului, mă pot spăla și la 3 zile când îl folosesc.

Chiar momentan nu îl voi recumpăra, căci mai am alte șampoane cauzatoare de mătreață pe lista de încercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu