miercuri, 30 decembrie 2015

Top 5 produse din 2015

        Hello! Cum mai sunteți? E aproape Anul Nou iar eu am în plan să mai fac un top 5 cu produse din 2015, plus să fac un articol în care să mă plâng de un anume magazin, dar o să vedeți zilele viitoare despre ce e vorba mai pe larg.
        Cum spuneam și în titlu, azi vreau să vă povestesc despre cinci produse faine care mi-au trecut sau retrecut prin mâini anul ce tocmai se încheie.

5. Laptele demachiant Doina


        Acest lapte demachiant l-am descoperit printr-o pură întâmplare, era la o super reducere în Auchan pe la sfârșit de ianuarie, cel mai târziu mijlocul lui februarie, iar reducerea se datora faptului că produsul expira la sfârșitul lunii octombrie iar magazinul bănuiesc că dorea să se scape de produse cu o pierdere financiară cât mai mică posibil.

4. Fardul de ochi essence


        Acest fard de ochi într-o superbă nuanță de nude l-am achiziționat cu nu mai țin minte ce revistă pe la mijlocul lui noiembrie anul trecut, dar cred c-a fost cel mai utilizat fard de pleoape anul acesta. Are o valabilitate de 24 de luni de la deschidere, și totuși cred că nu-l voi termina la timp căci eu nu mă prea machiez și am o grămadă de paletuțe de farduri de oochi acasă (în jur de patru paletuțe plus acest fard mono).

3. EDP Avon Today


        Ce-aș putea spune mai mult despre această apă de parfum decât că este preferata mea? O ador. Și culmea e că mi se pare a avea o tentă feminină, florală, romantică, iar eu în general nu mă regăsesc în aceste noțiuni.


2. Șamponul Head & Shoulders Classic Clean
         Acest șampon este o achiziție relativ nouă, nici măcar nu l-am introdus în vreun articol legat de cumpărături căci era deja așezat într-un colț al vănii și îmi era destul de inaccesibil dacă nu mă spălam în acel moment. Ceea ce-mi place la acest șampon e faptul că nu-mi usucă părul ca alte variante de Head & Shoulders.

1. Șamponul uscat Balea Trend It Up


        Deci, acest șampon uscat este extraordinar. E adevărat, am încercat doar patru tipuri de șampon uscat la viața mea, dar acesta mi s-a părut cel mai bun, mai bun decât varianta Original a celor de la Batiste, cu care a și început istoria mea cu șampoanele uscate. Dar asta depinde foarte mult și de fiecare persoană și păr în parte, să se înțeleagă bine cu un  anume șampon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu