miercuri, 16 decembrie 2015

(P) Platforma Aliada chiar plătește

        Hello! Cum o mai duceți?
        La mine a fost un început de săptămână mai leneș, dar încet încet am început să mă ocup iar de niște articole plătite.
        Vă povesteam acum vreo lună că am dat peste o platformă care oferă posibilitatea de a-ți monetiza blogul în schimbul scrierii unor articole. Platforma în cauză se numește Aliada.ro. Vă povesteam în acest articol despre faptul că nu sunt sigură dacă cei de la site sunt serioși sau nu. Între timp m-am convins de seriozitatea oamenilor, așa încât vă pot spune „DA, Aliada chiar plătește ceea ce promite că plătește”. Pe moment nu introdusesem pe platformă decât trei dintre articolele scrise în mod special pentru ei, doar ca să îi testez dacă sunt sau nu serioși. Ieri mi-au validat postările și mi-au trimis și email în urma acestui proces, iar astăzi aveam deja banii respectivi în contul meu de lei. E adevărat, banca mi-a retras un comision de patru lei pentru schimbul valutar, dar asta nu mai ține de cei de la Aliada ci de bancă, așa încât n-am ce să reproșez platformei. De vreme ce mie mi-au validat articolele în data de 15 ale lunii, bănuiesc că articolele introduse se validează în fiecare lună, dar undeva pe la mijlocul lunii. E foarte adevărat că pe moment sunt plătită cu doi euro de postare validată, dar în timp chiar sper să se mărească această sumă standard per articol sau măcar să introducă diferențierea prețului per articol.
         La început, adică după mijlocul lunii noiembrie când eu am introdus primele articole pentru validare,  nu erau foarte multe campanii pentru bloggeri, abia le puteai număra, cred că erau vreo cinci - șase campanii, dar acum observ că acestea s-au diversificat. Iar eu nu pot decât să mă bucur că s-au înmulțit campaniile deoarece îmi pot expune mai bine creativitatea în scriere. Momentan mi-au atras atenția campaniile pentru diverse chestii stomatologice, izolațiile (cu partea lor practică la momentul actual cu toate renovările mele pe cap) dar și magazinul online care m-a fermecat cu „becurile” care funcționează pe bază de baterii AAA și le pot amplasa unde am nevoie nemaifiind legată de mâini și de picioare de instalația electrică, cu lămpile și veiozele decorative, cu setul de stilouri, cu ideea de cofetărie online în care poți da comandă la diverse torturi care îți sunt livrate la destinație în momentul potrivit fără a te mai îngtijora de spațiul de depozitare la rece al tortului pe care nu-l ai... și încă nu am vizitat toate campaniile disponibile, vreau să zic. Și cine știe ce va mai urma?
         Un alt lucru pe care îl aștept cu nerăbdare este apariția primului concurs pentru bloggeri, sunt foarte curioasă și nerăbdătoare să mă dumiresc și cu acest capitol al acestei platforme. Și asta probabil e curiozitatea specifică zodiei mele (sunt săgetătoare), îmi place această „tensiune a așteptării”.
         Aliada, abia aștept să văd cu ce campanii noi o să surprinzi în continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu