duminică, 27 decembrie 2015

Top 5 antiperspirante în 2015

        Așa cum vi-am promis ieri, m-am gândit să fac niște articole din categoria „Top 5”, planul de bătaie e cam gata, ca să zic așa, dar am nevoie de un mare chef de scris, iar tocmai asta mă evită căci îmi promisesem că în cele 3 zile de Crăciun o să-mi termin încă o temă dar nici măcar în seara de 26 decembrie nu mă pusesem pe treabă.
        Azi este ziua antiperspirantelor la „Top 5”.

5. Balea Fresh Lime


        Am ales să îi acord un loc în acest top antiperspirantului Balea Fresh Lime din cauza relației love - hate pe care-am avut-o. Are un miros destul de mentolat, ca să zic așa, care când îmi plăcea când îmi displăcea.


4. Lady Speed Stick Waterproof


        Acest antiperspirant mi-a plăcut destul de mult, îmi plăcea atât protecția oferită cât și parfumul discret pe care-l avea. Știu, l-am cumpărat în vara lui 2014 la set de două produse, dar abia în acest an am reușit să îl termin pe al doilea.


3. Balea Dry


        Acest antiperspirant este o descoperire recentă, încă nu l-am terminat, dar pot spune că-mi place protecția oferită și uneori chiar și mirosul ușor pudrat.


2. Fa Romantic Moments


        Eh, îmi plac trandafirii! Ar trebui să știți asta. Așa că să nu vă surprindă un antiperspirant de tip roll - on atât de sus în clasament. Nu neapărat protecția îl situează aici cât parfumul de trandafir.


1. Dove go fresh


        Nici acest antiperspirant nu este neapărat descoperit anul acesta, în toamna asta doar l-am recumpărat după o lungă perioadă de timp. Îmi place la el combinația între protecția oferită și parfumul proaspăt oferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu