joi, 24 decembrie 2015

Review: Masca de față Hydro de la K - Classic care


        Hello! Ce mai faceți? Știu, e Ajunul Crăciunului, poate nu vreți s-auziți de un alt produs cosmetic chiar acum, dar eu tot vă las această recenzie, poate în timp vă va ajuta. Nu cred că trebuie să vă amintesc faptul că arhiva unui blog nu se construiește peste noapte; în această perioadă am senzația că îmi vor trebui câțiva ani să scriu tot ceea ce-aș dori să scriu numai și numai despre cosmetice, fără niciun articol mai pe lângă cosmetice. De multe ori am impresia că nu mai am pe moment niciun subiect ce ține de cosmetică pe care să vi-l împărtășesc ca mai apoi să-mi dau seama c-aș putea scrie câte trei - patru articole pe săptămână numai și numai despre cosmetice în condițiile în care am impresia că despre majoritatea cosmeticelor din uz deja am vorbit.
        Dar să revenim la subiectul zilei de azi: masca de față hidratantă de la K - classic care pe care o găsiți unde altundeva decât în Kaufland. Mi-am cumpărat această mască de față mai mult dintr-un moft decât dintr-o necesitate, tenul meu nu prea suferă din cauza lipsei de hidratare, ci din contră, e prea gras. Ce-i drept, dacă am aplicat-o imediat după o ședință de epilat facial, cam singura ocazie când tenul meu îmi mai face figuri, să știți că am simțit că-și face treaba ca lumea. Din punctul meu de vedere, chiar hidratează pielea, dar pe ten gras mai ajută și la evidențierea luciului inestetic.
        Masca aceasta cred că costă undeva la patru - cinci lei / două pliculețe de câte opt ml fiecare, iar eu vă zic că cele două pliculețe mi-ar fi ajuns și trei utilizări, dacă nu chiar patru cu zgârcenie; la final, după ce-am folosit un pliculeț întreg o dată am avut nevoie de unul - două șervețele să-mi înlătu surplusul de produs de pe față.
         Mai jos vă las o poză cu ingredientele. Din păcate, telefonul meu nu face cele mai clare poze plus că îmi tremură mîinile de multe ori; cameră foto digitală nu-mi iau căci am altceva mai bun de făcut cu banii de care dispun momentan iar telefonul încă nu mi-l schimb căci face față cu brio după doar un an de când e în posesia mea (o să iau în considerare cumpărarea unui nou telefon mobil în moementul în care o să am nevoie să-i schimb a doua oară bateria - încă nu i-am schimbat-o nici prima oară - sau când va claca cine știe ce din el).


        Eu acord o notă de 8 acestei măști de față.
        Voi ați încercat vreo mască de față din Kaufland? Cum vi s-au părut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu