joi, 31 decembrie 2015

Top 5 dezamăgiri în 2015

        Hello! Cum mai sunteți? Azi închei anul 2015 cu un top al celor mai dezamăgitoare produse de care am dat anul ce s-a-ncheie. Sper să nu fie cu ghinion acest articol cu tentă negativă.
        Dar hai să vă arăt despre ce produse e vorba:

5. EDP Versace Woman


        Acest parfum l-am primit în a doua jumătate a lunii iulie (articolul de aici) dar nu m-a dat pe spate, avea un miros prea feminin, floral. Chiar îmi pare rău că s-au dat atâția bani pe această apă de parfum, nu e de mine.

4. Crema de mâini Nivea Creme


        Crema aceasta o am de la mami și mi se pare a fi un jeg de produs, și nu, nu sunt prea dură cu ea. Are o consistență prea grasă și prea densă, intră enorm de greu în piele și lasă pielea cam grasă.

3. EDT essence like a walk in the summer rain


        Prin ianuarie am comanda vreo patru „parfumuri” de pe emag, dar unul dintre ele m-a dezamăgit, și anume essence like a walk in the summer rain. Avea un miros prea dulce și foarte discret, chiar opus de ceea mă așteptam eu. L-am dăruit unei prietene de ziua ei în martie.

2. Șamponul Balea cu cofeină


        Am încercat și două șampoane de la Balea. Cel cu cofeină chiar m-a dezamăgit, îmi usca părul și mi-a cauzat mătreață. L-am terminat pe post de gel de duș și săpun lichid.

1. Șamponul uscat Balea


        Șamponul uscat Balea a fost iar o mare dezamăgire, îmi îngrășa și îmi încărca  și mai rău părul, efectul chiar opus de ceea ce m-așteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu