duminică, 2 noiembrie 2014

Cumpărături din Lidl și Carrefour

        Deși cumpărăturile sunt făcute de ieri, abia azi apuc să scriu despre ele din cauza răcelii care m-a prins bine de-un picior și nu mai vrea să-mi dea drumul, dar mai ales medicamentelor care îmi induc o stare de somnolență urâtă.
        Nici n-am apucat să-mi definitivez „wishlist-ul” pentru luna noiembrie c-am și început să-mi și iau câte ceva de pe listă; aici e vorba despre cele 2 săpunuri lichide cu pompiță de la Cien (cel roz e cu water lily & lotus, iar cel portocaliu e cu orange & white tea) și despre gelul de duș de la aceeași firmă (sticla albă cu etichetă roz). Mirosurile de la ambele săpunuri lichide îmi miros a ceva fresh și cel mai târziu marți unul dintre flacoane va intra în folosință în locul celui aproape gata. Cât despre gelul de duș Cien Oriental Fragrance, încă n-am mai avut specimenul respectiv, așa că n-aș putea să vă spun cum miroase și încă mai are de așteptat până aproape de finalul lunii cred, căci încă n-am terminat cu săpunul Nivea cu miros de afine. Aici trebuie să vă spun că nu folosesc aceeași bucată de săpun pentru spălatul pe mâini și pentru duș, ci folosesc bucăți de săpun / flacoane separate. Prețul pentru fiecare în parte a fost 4,5 lei, prin urmare gelul de duș cremă îi mai scump ca cel normal.
        Cutia aceea cu model de lămâi e un pachet de pliculețe de ceai negru cu lămâie pe care l-am și început ieri, am băut 2 căni și e super ceaiul și, desigur, mai ieftin ca Liptonul, care ar fi costat undeva la vreo 11 lei tot o cutie cu 20 de pliculețe piramidale (iar în Lidl am dat vreo 5 lei).
        Pliculețele de cafea Nescafe le-am topit tot ieri, cum am venit acasă în ciudat faptului că era undeva după ora 17 și deja mai băusem o căniță foarte mică de cafea, așa că o să se înțeleagă de ce vreau să mă las de dependența de cafea (o căniță de cafea normală, o cană mare de cafea solubilă plus 2 căni mari de ceai negru sunt exagerat de mult pentru o singură persoană).
        Cât despre pachetul de absorbante de la Bella, e varianta Night (adică cea mai lungă variantă de absorbante) și le-am luat pentru nopțile din perioada aceea a lunii deoarece puține sunt nopțile fără vreun accident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu