miercuri, 19 noiembrie 2014

Review: Swiss o Par tratament cu vitamine pentru păr (din) maracuja / fructul pasiunii

        Vi-am promis în articolul precedent că vă voi face un review la tratamentul pentru păr cu vitamine din maracuja / fructul pasiunii de la Swiss o Par. Produsul vine ambalat în doze de câte 25 ml într-un ambalaj cu formă de perniță, are o culoare mov, e pentru păr normal/ deteriorat și pe ambalaj scrie că pachețelul respectic e pentru o singură utilizare. Spre norocul meu, am uitat să-mi iau cu mine foarfeca în baie când l-am început așa c-a trebuit să-i rup (de fapt, să-i găuresc) ambalajul cu o clamă de păr care are un vârf mai ascuțit, așa c-am reușit să-l împart în așa fel încât să-mi ajungă pentru două spălări pe cap.
        Despre produs nu prea pot să spun multe cuvinte de laudă, nu e nu știu ce de capul lui, vorba Alinei lui Bumarel, produsul se scoate cam greu din păr la clătire după ce l-am lăsat să acționeze 2 minute așa cum se menționează pe ambalaj. Cum prima dată l-am folosit la spălarea aceea de curățare a părului o dată pe lună, efectul tratamentului nu mi s-a părut prea favorabil, mi-a înmuiat puțin vârfurile dar pe lungimea firului de păr mi-a uscat puțin părul, deci cu alte cuvinte mi-a cam uniformizat uscarea părului. Nici măcar la a doua spălare nu m-a impresionat, deși l-am folosit sub H&S extra Volume care nu-mi usucă părul.
        Având în vedere faptul că nu m-a prea ajutat și c-a costat și 3,99 lei pernița de 25 ml, eu nu-l pot recomanda nimănui și îi acord un 5,5/10 ca notă, mai ales că tratamentul hrănitor de la Balea se descurca mai bine puțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu