marți, 25 noiembrie 2014

Review: Midnight Heat by Beyonce

        Produsele marca Beyonce (mai bine zis produsul, căci momentan e unul singur) au intrat în viața mea acumvreo doi ani, când, într-o zi urâțică de pe la mijlocul lui decembrie îmi țineam ziua de naștere în pizzeria preferată a găștii mele. Priscila, una din bunele mele prietene pe atunci, mi-a dăruit un set Beyonce Midnight Heat interesant... Și atunci și acum mă izbește senzația falsă de cocos de fiecare dată când folosesc deodorantul din pachet. Și îmi place cum miroase, oricine ce-ar spune.
        Flaconul din imagine e din al doilea set pe care l-am avut, acesta fiind de la bunica din partea tatei, Dumnezeu S-o odihnească, dat cu ocazia zilei de 8 martie. Nici nu știu dacă ce mi-a mai rămas în flacon va fi consumat sau va rămâne pentru o perioadă ca amintire din partea bunicii.
        Ce mi se pare mai interesant e că n-am prea mai văzut seturi Beyonce prin magazine, și cel de la bunica a fost luat chiar la începutul lui ianuarie și de la sfârșitul lui  ianuarie de până vinerea trecută n-am mai văzut seturile ei; și chia și vineri n-am găsit decât seturi Beyonce Pulse NYC și Beyonce Wild Orchid. Oare ce s-o fi întâmplat cu ele? Să treacă atât de greu încât magazinele orădene să nu le aducă decât de sărbători? Sincer, mă tentează să mă reîntorc în Auchen (unde le-am văzut vinerea trecută) și să-mi iau câte un exemplat din ambele seturi până când mai există câteva în magazin, nu vreau să rămân fără.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu