miercuri, 19 noiembrie 2014

Ce-am mai cumpărat marțea trecută din DM

        Înainte de toate, vreau să menționez faptul că articolul a fost conceput ieri dar abia astăzi vede publicarea din cauza unor evenimente nefericite survenite ieri în familie.
        Săptămâna ce-a trecut a fost săptămâna cumpărăturilor la mine, deși poate că de multe lucruri n-aveam încă nevoie, cam așa ceva s-a-ntâmplat cu cel puțin jumătate din cumpărăturile pe care le-am făcut marțea trecută (acum exact o săptămână) din magazinul DM. Intrasem doar pentru o apă micelară și un fond de ten acolo, dar după ce-am intrat, mi-am pierdut cumpătul. Încă de la intrare m-am aruncat asupra unor sticluțe de parfum nici nu mai știu de la ce firmă la 30 ml sticluțe în formă triunghiulară cu prețuri de 19 - 20 lei parcă. Nu prea am avut curajul să încerc toate cele 2 -3 testere, l-am încercat doar pe cel cu miros de vanilie și nu m-a prea încântat. Așa că din zona respectivă mi-am luat doar balsamul de mâini și unghii cu mușețel de la Balea (flaconașul verde din poză) și căruia îi voi face cât de curând un review.
       În loc de apă micelară și fond de ten m-am făcut cu o apă pură tot de la Balea și o BB Cream de la Maybelline în versiunea medium pentru ten gras. Ce-i drept, la crema BB mi-am cam greșit nuanța după părerea mea, mă face să arat de parcă m-ar fi pupat destul de bine soarele, ceea ce nu e cazul momentan, așa că data viitoare l-aș lua în varianta light pentru ten gras. Ceea ce mă nemulțumește la cremă  e faptul că nu e rezistentă la apă așa încât „culoarea” nu rămâne prea mult pe fața mea din cauza transpirației. Despre apa pură de la Balea pot spune că nu e eficientă pentru demachere, dar îmi lasă fața pentru vreo oră - două cam uscată deși ambalajul zice că e pentru ten normal / mixt iar eu am ten gras. Și acesteia trebuie să-i fac un review mai încolo.
        De la raionul pentru îngrijirea părului m-am făcut cu 2 produse gen mască de păr, unul de la Swiss o Par și celălalt de la Balea. Produsul de la Swiss o Par are o formă interesantă de perniță și cică e un tratament cu vitamine cu maracuja / fructul pasiunii pentru păr normal / deteriorat; are 25 ml și se menționează că e pentru o singură utilizare, dar mai multe despre el aici. Iar celălalt e un tratament hrănitor de la Balea, o să găsiți aici un review peste vreo săptămână sau două. Apoi m-am mai ales cu încă 2 șampoane, unul mare la 250 ml de la Balea, șamponul e cu cafeină și promite întărirea firului de păr atât la rădăcină cât și pe lungime, dar efectele le voi vedea cel mai probabil anul viitor pentru că nu mi-am terminat cele 2 șampoane H&S despre care am vorbit aici.Iar pe al doilea șampon am pus mâna la casă, era la promoție fiind redus de la 4,99 la 2,99 lei pentru 50 ml și e destinat părului lung (mai mult n-am apucat să citesc nici până acuma spre rușinea mea), tot de la Balea e și acesta și tot anul viitor îi va veni rândul cel mai probabil.
        Iar cu săpunul m-am făcut din curiozitatea stârnită de săpunurile cremă solide Cien din Lidl dar pe care nu le-am cumpărat de acolo pentru că îmi zisesem că 2 săpunuri lichide cumpărate și încă 2 pe listă (cumpărate miercurea trecută deja) sunt deja prea mult dar se pare că mi-am călcat pe inimă în DM, mai ales că l-am văzut la 1,99 lei. cu vreo 50 de bani mai ieftin ca Cien-ul din Lidl. Probabil că va intra în uz în perioada Anului Nou pentru că ai am încă 3 geluri de duș acasă care mă așteaptă foarte nerăbdătoare să termin cu Palmolive-ul pe care îl folosesc momentan la duș. Cam asta a fost tot pentru moment din DM. Și sper să n-am nevoie prea curând să mai intru acolo, că iar o să-mi consum cam mulți bănuți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu