marți, 25 noiembrie 2014

Cumpărături de Lidl

        Acestea sunt o parte din cumpărăturile pe care mi le-am făcut din Lidl în data de 12 noiembrie, dar despre care văd că apuc să vorbesc abia la 13 zile distanță. Sper să nu fie cu ghinion...
        Săpunul lichid și gelul de duș le-am luat ca să am niște rezerve până la sărbătorile de iarnă, știind că mă vor aștepta zile grele la facultate și că probabil banii îmi vor zbura din mână pe altceva, așa cum azi am dat 28 de lei doar pe ce voi consuma azi și atât. Și n-am gândit rău deloc, căci chiar se folosesc... În acea miercuri nu știam că bunica va deceda în mai puțin de-o săptămână și că asta va determina venirea tatei în țară, tati care folosește tot gelurile mele de duș și săpunurile mele lichide de la Cien (e și el fan Cien). Sincer, nu știu cum e săpunul lichid Finale, pe acela m-am gândit să-l consum cel mai la urmă; nici de Cien-ul cu lapte și miere n-am dat prea ușor, cred că era cam singurul din tot magazinul, închipuiți-vă ce noroc am avut.
        Îndulcitorul acela tablete l-am luat în speranța că mă va ajuta să renunț la zahăr, cel puțin pe termen scurt și mediu (îl am trecut în wishlist-ul pentru noiembrie că vreau să mă apuc de dieta Montignac, lucru de care nu m-am apucat nici până acum și e deja 25 noiembrie).

        Castraveții cornichon din borcan au ajuns cu bine acasă și au fost atât de buni încât sunt deja gata. Îi recomand din tot sufletul celor ce iubesc castraveții murați, căci sunt buni. Un singur lucru vreau să menționez: apa de pe ei e făcută cu zahăr, deci atenție celor ce au vreo problemă sau alta cu zahărul.

        Cu restul de lucruri m-am cam fentat, nu sunt mare lucru de ele. Cașcavalul emmental a ajuns la gunoi, mă rog, jumătate din pachet căci nici mie, nici mamei nu ne-a plăcut. Ceaiul negru cu portocale e cât de cât ok, dar nu sunt eu fana nr. 1 a portocalelor, în rest e foarte bun; celălalt ceai, cel cu citrice nu-mi place deloc, dar dacă l-am luat și totuși se poate bea, o să îl și termin, dar nu știu când. Șervețele umede de la Frotto le-am găsit la set de 3 cu 1,98 lei parcă sau așa ceva și-mi închipuiam că l-am prins pe Dumnezeu de-un picior (doar în Kaufland dau 2,67 pe 3 pachețele de șervețele umede de la Amelia), dar iar n-a fost să fie. Poate că șervețelele din pachețelele albastru și portocaliu au un miros ok, dar cele din pachețelul verde au un miros destul de neplăcut. Și în plus nu au destulă substanță dezinfectantă din aia lichidă să le umezească bine.
        Momentan, cam atâta am avut de spus despre cumpărăturile acestea, probabil că pentru unele dintre articole o să vin cu postări separate (gen review-uri) sau ceva de genul într-un viitor mai apropiat sau mai îndepărtat. O zi / seară / noapte bună să aveți! Mulțumesc pentru lectură!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu