duminică, 9 noiembrie 2014

Review: Șampoane, balsamuri de păr și cafea


        Nu știu dacă mai apuc să scriu un alt articol pe ziua de azi, dar măcar pe acesta îl voi duce la capăt. Astăzi, în primul rând, vă voi vorbi despre șampoanele și balsamurile de păr pe care le folosesc, ca să zic așa, în momentul de față. Acum vreo 7 - 8 săptămâni mi-am început șamponul Elseve Arginine Resist X3 Light pentru a-mi face părul mai rezistent (îmi cade părul și se rupe ușor la periere) împreună cu balsamul Elseve Arginine Resist X3; experiența mi-a cam lăsat un gust acru deoarece șamponul mi-a cauzat o mătreață supărătoare însoțită de mâncărimi de scalp plus faptul că îmi usca părul foarte tare de zici c-aveam o căpiță de fân în cap nu păr, așa că prin 9 octombrie, după ce mi-am terminat treaba pe la Casa de Asigurări de Sănătate Bihor am dat o fugă pe la vecinii lor să-mi iau șampon Head & Shoulders pentru că știu că de la acest șampon îmi trece mătreața. Supărată că n-am găsit Head & Shoulders Soothing Care (care cică e pentru mătreață însoțită de mâncărimi de scalp, adică simptomele mele) la 400 ml mi-am luat unul la 200 ml plus un Head & Shoulders Extra Volum. Atunci am fost supărată că n-am găsit la raft sticloanță de 400 ml de Soothing Care dar acum mă bucur pentru că se pare că și ăsta îmi rău părul determinându-mi scalpul să secrete mult sebum motiv pentru care am ajuns să mă spăl undeva la 2 -3 zile, ceea ce leneșei de mine i se pare un interval cam scurt (pentru mine, un interval optim de spălat pe cap ar fi undeva la 7 zile). Vinerea asta am început și sortimentul Extra Volume cu un fel de strângere de inimă că dacă și ăsta îmi usucă părul la fel de rău?... Dar uite că nu mi-a uscat părul chiar deloc, deși va trebui să-mi spăl părul și în seara asta din cauza faptului că mi-a transpirat scalpul destul de rău și mi s-a accentuat problema părului gras.

        Despre șamponul uscat de la Balea încă nu prea știu exact să spun, am impresia că încă nu-mi dozez bine cantitatea de șampon pe care o folosesc, ba folosesc prea puțin și părul îmi e cam lipit de cap, ba folosesc prea mult și de dimineața până seara am impresia că începe ușor - ușor să mă mânânce scalpul (ăsta a fost motivul pentru care m-am și spălat vineri seara, deși am reușit să-mi port părul desfăcut și vineri, la 36 de ore decând îmi spălasem părul ultima dată).

        Balsamul Elseve Arginine Resist X3 îmi place foarte mult pentru că îmi înmoaie destul de binișor căpița de fân din cap, dar din păcate nu-l pot folosi decât pe vârfuri din cauza formulei destul de grase care mi-ar pleoști foarte tare părul dacă l-aș folosi pe toată lungimea firului de păr. Plus că costă foarte mult, peste 10 lei flaconul de 200 sau 250 de ml. Iar balsamul fără clătire de la Gliss îmi place din cauza faptului că îmi înmoaie puțin părul, mai puțin ca balsamul de la Elseve, dar nu-mi îngrașă așa rău părul.



***

        Despre cafeaua Doncafe vi-am vorbit într-o postare anterioară și nu mai revin momentan asupra lor, dar din nefericire nici despre Tchibo Family nu am o părere foarte bună. \mi s-a părut tot un fel de cafea ieftină de piață pe care aș putea-o cumpăra la 19 lei / kg de prin piețele orădene. M-am gândit că, mnoa, e un Tchibo și probabil cam au grijă de imaginea lor așa încât să nu scoată marfă slabă pe piața, dar uită că se întâmplă faza foarte des. Faza asta cu multă publicitate faină pentru produse de o calitate îndoielnică îmi aduce aminte de conversația de acum vreo 2 săptămâni de la cursul de Managementul Calității, când profa ne-a zis că în mod normal un produs bun n-are nevoie de publicitate peste tot, își face el singur publicitate prin calitățile lui. Și tind să-i dau dreptate doamnei profesoare, personal n-am văzut (auzi  / citit) publicitate pentru cafeaua Amaroy sau Dalmayr, dar ambele sunt extraordinare și le-aș recomanda personal.

P.S.: Azi am terminat în sfârșit porcăria aia de săpun Nivea Blueberries & Milk.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu