duminică, 16 noiembrie 2014

Motive să plec, motive să rămân

        Am găsit pe acest blog un subiect interesant pe care mi-ar plăcea și mie să-l bordez: motivația de a rămâne în țara asta vs motivația de a pleca din această țară.
        Cele trei motive pentru care aș rămâne în România:

  • mi-aș termina licența aici și mi-aș dori să-mi fac masterul în Cluj cândva (aș lucra puțin înainte să intru la master, puțin înseamnă măcar vreun an întreg fără licență pe cap)
  • familia și cei câțiva prieteni pe care îi am aicea
  • bariera lingvistică, nu sunt și nici nu voi fi bună la limbi străine
  • EXTRA: aș rămâne în țară doar ca să am unde vota decent, că doar Guvernului României îl doare curul de noi

        Cele trei motive pentru care aș pleca de aici:
  • puturoșenia pe care o au cel puțin jumătate dintre români, cât și a guvernărilor tâmpite care fac din rău în mai rău
  • imposibilitatea ca viitorii (ce-i adevărat, din ce în ce mai puțini) studenți care chiar știu ce vor de la viață și de la o facultate să urmeze facultatea pe care o vor
  • because the way I am - cu asta vreau să zic că așa mi-e felul, dorința mea de a călători foarte mult, de a cunoaște oameni și obiceiuri noi și de a sparge educația părinților mei care îmi spuneau să fiu foarte închisă în fața a tot ce e străin și să nu cred imediat tot ce aud, înainte să cercetez apoi să dau credit celor auzite

        Cred c-ar fi mult mai mult de spus, dar ăsta e esențialul a cam tot ce vreau să spun. 
        Acum, în loc de încheiere, aș vrea să provoc următoarele bloggerițe să posteze pe blogul lor 3 motive pentru care ar rămâne în țară și 3 pentru care ar pleca: Anna Mollie, Aurora Toma, Aura și Alina lui Brumarel.  Succes, fetelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu