joi, 30 octombrie 2014

Anti-perspirant-ele din uz

        Cred c-a venit vremea să vorbesc puțin ți de cele 3 anti-perspirante pe care le am în uz sau „pe rol” cum îmi place mie să zic. Știu ce se spene despre ele, cum că ar provoca cancer la sân sau alte boli și asemenea chestii, dar cum eu încă n-am întâlnit asemenea cazuri și nici m-am pățit nimic nimic de-a lungul anilor, continui să le folosesc în continuare.

        Produsul de la B.U. (Be You) cred că e un sortiment mai nou apărut, prima dată l-am văzut în Carrefour pe la mijlocul lui iunie când l-am și cumpărat pentru că mi-a plăcut cum mirosise căpăcelul. Zis și făcut, dar cu timpul a început să nu-mi mai placă din simplul motiv că mi se pare că rămâne un miros greu prin încăperea în care-l folosesc (că-i baia mică a apartamentului, că-i camera mea). Din punct de vedere obiectiv miroase plăcut, a liliac (cel puțin așa mi se pare mie). Cu toate astea, l-aș recomanda tuturor celor ce iubesc mirosul liliacului sau le e dor de perioada primăverii târzii și nu se tem de anti-perspirante.

        Lady Speed Stick-ul Waterproof l-am luat tot azi-vară din bunul meu prieten, Carrefour-ul din Lotus, la ceva ofertă de 1 + 50% reducere din al doilea produs, împreună or fost undeva între 14 lei și ceva și 15 lei; tot așa, m-a atras mirosil plăcut, dar de data asta n-am mai pățit ca cu B.U.-ul să lase miros greu după folosire, asta pentru că e de tip stick solid. Ce pot să spun despre produs e că după folosire are un miros plăcut și discret, dar nu știu exact să vă spun a ce miroase. După mine, e oopțiune pe care o recomand tuturor celor ce iubesc produsele de tip stick solid.
        Chichineața aceea mică și verde e un Rexona Aloe Vera Fresh, varianta ministick, potrivită după umila mea părere pentru geanta de facultate, având de stat uneori aproape toată ziua pe la facultate și efectul cosmeticelor de acasă trece ușor de-a lungul unei zile lungi și aglomerate când trebuie să te muți din 2 în 2 ore tocmai în celălalt capăt de campus universitar. L-am cumpărat din dorința de a avea la mine ceva mic dar cu putere mare de reîmprospătare și din comoditatea de a nu căra după mine ceva „mare” care să nu încapă chiar în orice gentuță. Ca dimensiune e ceva mai restrâns ca un pachet de gumă de mestecat Orbit Professional. M-am îndreptat special spre gama Aloe Vera Fresh pentru că știam și îmi place mirosul deoarece și mama a  avut un asemenea produs, dar varianta cu aerosol (ca B.U.-ul din poză). Avantajul e că nu lasă aerul greu după folosire, ca orice variantă (din ce-am observat eu până acum) de anti-perspirant de tip aerosol. A costat în jur de 3,85 de lei parcă, tot în veșnicul amic Carrefour Lotus.

        Iar anti-perspirantul cu capac verde și fără etichetă (boala mea de a rupe etichetele în general) e un anti-perspirant cu bilî de la Cien, parcă cu săruri de mare, luat binewînțeles din Lidl, că altundeva n-am mai întâlnit produse Cien prin Oradea, doar ce-mi aducea tati de prin cursele externe. Îmi place faptul că are un miros proaspăt și fresh, nu genul acela de miros foarte „dulceag” sau „greu” (nu știu cum altfel să-l numesc mirosul respectiv). Îmi place firma Cien pentru că au produse bune la prețuri accesibile, deși e cam departe Lidl-ul de mine (ăsta e un inconvenient din punctul meu de vedere). Dar pentru cei 3 - 4 lei și ceva cât costă un asemenea anti-perspirant, chiar se merită să iau un autobuz până la Lidl plus că merg o stație bună pe jos până la acel autobuz.

        Mi-a luat ceva timp până să mă hotărăsc să vorbesc despre cele 2 anti-perspirante din a doua poză. Sincer, i le-am luat mamei de ziua ei acum mai bine de 2 luni doar pentru că se „zgâia” la ele prin magazine și abia o puteam dezlipi de lângă rafturi și încă stau pe polița din baie. Anti-perspirant-ul mic e un Cien Madame Glamour cu bilă luat din Lidl și are un miros un pic cam prea bogat și nu știu cum, nu e pentru mine, în orice caz. Iar Lady Speed Stick-ul îi luat tot din Carrefour, dar nici el nu-mi place personal și nici nu-i pot descrie mirosul, din punctul meu de vedere e bun ca spray de cameră (pe așa ceva îl și concum, că m-am urât să-l văd acolo nefolosit).
        Ca încheiere, apelez iar la voi pentru niște recomandări de deodorante, anti-perspirante sau parfumuri florale sau fresh care să nu fie excesiv de scumpe și de unde pot să mi le iau. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu