sâmbătă, 7 ianuarie 2023

Preferatele lunilor noiembrie și decembrie 2022

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să vorbesc despre preferatele lunilor noiembrie și decembrie 2022. Deși, din ce-mi propusesem, trebuia să fac acest lucru în format video, și în 2 clipuri separate, observ cu surprindere că ajung să scriu aceste cuvinte în loc să le rostesc. Avantajul de a filma într-un format video este impactul grafic mai puternic și că scap de „povara” fizică de a scrie, dezavantajele sunt reprezentate de lipsa luminii naturale și investițiile financiare (atât în luminile artificiale cât și în aparatura necesară filmării).

Trecând direct la subiect, nu am multe preferate, doar 10 în total. Vorbind despre îngrijire, dar și despre branduri, am nu mai puțin de 3 poduse preferate de la Tesori dOriente, și anume gelurile de duș White Musk și Aegyptus, dar și apa de parfum Byzantium. Gelul de duș White Musk miroase foarte curat, foarte proaspăt, iar cel Aegyptus miroase delicat și floral, cumva înspre începutul de primăvară. Că tot avem temperaturi de sfârșit de februarie, început de martie prin Oradea, fiind o vreme atipică pentru așa-zisul ger al Bobotezei. Ambele au o formulă cremoasă și delicată cu pielea, nu am întâlnit probleme cu pielea uscată când le-am folosit. Apa de parfum Byzantium miroase tare și greu, și culmea, îmi place, dar nu vă recomand să-l aplicați pe haine deoarece acolo persistă prea mult la intensitate maximă și veți îneca oamenii din jur (true story).

Parfumul Gloriei Vanderbuilt a fost floral, dar puțin și oriental, era relativ intens, dar nu ca și cel de la Tesori dOriente. Gelul de curățare al feței și scrubul pentru ten, ambele de la Balea, mi-au plăcut foarte mult, făceau ceea ce ar fi trebuit să facă, nefiind prima dată când le includ într-un articol dedicat preferatelor. Masca de păr Science e ceea ce cred c-ar trebui să fie, nu e prea vâscoasă, plus că hidratează părul la nivelul la care am eu nevoie, la nevoie fiind capabilă să construiesc pe ea.

Despre antiperspirantele de la Lady Speed Stick numai cuvinte de laudă, ambele variante mă protejează împotriva împuțirii plus că se consumă al nevoii de greu. (aici și aici review-uri mai complete)

Iar săpunul lichid de la Today e chiar foarte bun, delicat cu pielea și miroae chiar ok.


Cam acstea au fost preferatele mele din ultimele 2 luni. Ale voastre care au fost?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu