luni, 23 ianuarie 2023

Review: măști de față Bevola din Kaufland


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre cele 3 măști de față de la Bevola pe care le-am încercat.

Masca hidratantă și cea Vital au fost numai bune pe post de creme de noapte, simțeam că fac ceva pe partea de hidratare a tenului. Le-am folosit pe acestea 2 pe post de creme deoarece nu-mi doream să irosesc produsele, mi se pare inutil să folosesc un pliculeț de 8 ml de mască de față într-o singură utilizare, când aș putea cu 16 ml de mască de față să duc mai bine de o săptămână.

Despre masca peel-off nu știu ce să spun, adică e mult prea mult un pliculeț din acela, dacă îl aplic pe tot pe față nu se mai usucă în veci. Iar de 2 utilizări nu-mi ajunge un pliculeț, plus că ce rămâne nefolosit se întărește. Dar măcar îmi curăță tenul pentru moment.

Probabil voi mai recumpăra măștile de hidratare și cea Vital, doar că mai aștept să mai consum din ce am acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu