luni, 2 ianuarie 2023

Un nou an

 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...



Ca de început de an, mi-am dorit să las niște cuvinte siropoas pe aici, dar, sincer vorbind, nu prea am chef să fac asta. Personal, nici măcar nu m-am dezmeticit după ce a fostanul 2022. 


2022 a fost multe lucruri, printre care încercarea mea de a reveni pe blog și Youtube în detrimentul altor lucruri, ceea ce nu știu dacă a fost sănătos sau nu. Încercasem să pun presiune pe mine să încerc să filmez cât mai multe clipuri pentru YT, să am un program foarte fix de postat pe blog, să am articole cât mai frumoase și cât mai diverse aici. 


De asemenea, a fost un an în care nu prea mi-a ieșit cu reciclarea, doream atât de mult să duc habar n-am cât de multe recipiente la broscuța celor de la Kaufland pentru cupoanele de reduceri la 50%, cu care să cumpăr cât mai multe boarfe pentru blog și să fac și economii la produsele pentru casă. Nici la capitolul economii nu mi-a ieși nimic în 2022, am fost mult mai rău ca în 2021, lucru pe care va trebui să îl rectific dur și repede în 2023.


Iar ca și încheiere, 2022 nu mi-a prea ieșit nimic, nici măcar la capitolul concedii, dar a fost anul în care am dat nas în nas pentru prima dată cu Nea Covidiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu