duminică, 8 ianuarie 2023

Cartea săptămânii #48: „Harry Potter și Ordinul Phoenix” de J.K. Rowling


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi m-am gândit să vă vorbesc despre al cincilea volum din seria Harry Potter, și anume „Harry Potter și Ordinul Phoenix”. Despre carte nu știu exact ce să vă transmit, a fost cea mai lungă carte din serie din ceea ce am înțeles. Pentru mine, a fost ca un fel de carte de psihologie. Ce nu mi-a plăcut, au fost felul în care s-a comportat Dumbledore și moartea lui Sirius Black. Ceea ce mi-a plăcut a fost felul în care a fost tratată Dolores Umbridge de către gemenii Weasley. Cred că un lucru adițional a fost prezența lui Bill Weasley și în această carte, deși în film nu a fost deloc prezent, cred că nu mai are rost să vă explic cine este personajul meu preferat.
 

Per ansamblu, cartea a reprezentat o etapă a seriei, nimic mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu