miercuri, 18 ianuarie 2023

Produse și lucruri descoperite și redesoperite în 2022

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să vă povestesc puțin despre diverse produse și lucruri descoperite și redescoperite în 2022. Sunt situații în care las deoparte tocmai acele lucruri și produse care îmi aduc bucurie. Nu de puține ori mă trezesc întinzând mâna după ceva anume, iar apoi, din diverse considerente, mă lovește „Poate altădată!”, fie că e vorba despre a recumpăra un produs iubit când știi că nu-ți e esențial, sau poate o carte pe care ți-ai dori să o citești dar ar trebui să faci altceva... Cred că e ceva comun firii umane. Dar să ne întoarcem la ideea articolului.

În primul și în primul rând, seria „Academia de poliție”. Sunt o relativă fană a seriei și de vreo 20 de ani. Mi-a adus zâmbetul pe bune și în cele mai negre perioade de timp, perioade de care îmi e de ajuns să îmi aduc aminte și mă apucă crizele de plâns.

Apoi, scruburile de corp de la Balea. Pentru o perioadă de timp, de când m-am mutat acum ani buni, mi-a fost mai greu să ajung într-un DM să le cumpăr. Apoi, când s-a deschis un DM lângă mine, a dat pandemia cu restricțiile ei. Dar în 2022 le-am regăsit.


Parfumurile... Știu, e o nebunie, nu ne este neapărat nevoie să ne parfumăm, poate fi o dovadă de fițoșenie chiar, dar uneori parcă mi-e ziua un pic mai bună cu un parfum. Iar în 2022 ammavut parte de foarte multe descoperiri interesante, de la parfumuri marcă prorpie a magazinelor până la produsele unor case de cosmetice.

Gelul de duș Tesori dOriente White Musk a fost o descoperire random, dar m-a dat pe spate. Încă pun acest gel de duș la capitolul fițoșeniilor, doar cui îi trebuie gel de duș la 13-14 lei pentru 250 ml când se găsesc altele pentru 3-4 lei aceeași cantiate? Ei bine, uneori mai am nevoie și de asemenea momente de fițoșenie, să simt că îmi pot da înapoi ceva mai mult decât limita sărăciei.

Săpunurile Protex. Aici e cu un mic capsis, defapt îmi aduc aminte de bunicul, el le folosea relativ exclusiv doar pe acestea. Știu, poate sunt defectă, dar uneori și anumite produse sau mirosui îmi aduc aminte de persoanele pe care le-am pierdut.

Gelul de duș Dove Original nu e neapărat un preferat la capitolul parfum, dar îmi place cum îmi lasă pielea. Uneori, chiar și pielea mea ce pare a fi mai degrabă ulei decât piele mai are nevoie de puțină hidratare.

Mascara la modul foarte general. Nu mă machiez foarte mult, dar uneori mi-ar plăcea să fac acolo ceva, așa, micuț, doar pentru mine, fără a fi considerată fandosită. Mereu mi-am dorit să învăț să mă machiez full-face, dar niciodată nu mi-am acordat vreun fel de vot de încredere, plus că am proasta situație de a transpira foarte mult pe față.


Cam acestea au fost plăcerile mele de anul trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu