duminică, 19 ianuarie 2020

Review: Ulei de păr Balea Wonderful Repair


Hello! Cum mai sunteți? Pentru mine a fost o săptămână ciudățică cu o vreme de-a dreptul ciudată care s-ar putea să mă fi dat peste cap.

Oricum, pentru astăzi mi-ar plăcea să vă povestesc câte ceva despre uleiul acesta de păr de la Balea. Ca orice alt produs Balea, se găsește doar în DM și a costat undeva la 14 - 15 lei pentru 30 ml produs. Ce mi-a plăcut foarte mult la produs este faptul că mă ajută cu pieptănarea părului (mai ales cu partea de descurcare a podoabei capilare), dar și că-mi disciplinează puțin părul. Cred că cel mai mare atuu a fost faptul că nu mai aveam neapărat nevoie de un balsam de păr sau o mască de păr clasice dacă știam că o să-l folosesc, ceea ce am aplicat cu succes când am fost la mare. Chiar e un produs util mai ales când ai de-a face cu orice fel de deplasare, cu atât mai mult cu cât e mai lungă, și nu ai chef sau posibilitate să tragi după tine ditamai sticlonțoaca sau borcănoiul de balsam / mască de păr clasice. Iar leneșa și comoda de mine chiar știe ce zice de data asta.

Probabil voi recumpăra produsul într-un viitor incert datorat curiozității mele și a inaccesibilității unui DM în zonele în care eu îmi desfășor acum activitățile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu