vineri, 17 ianuarie 2020

Review: Cremă de corp marcă proprie Carrefour


Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte pentru un produs mai atipic mie, și anume o cremă de corp. Când mi-am luat crema aceasta prin septembrie, nu am fost foarte atentă așa încâtam crezut că l-am prins pe Dumnezeu de-un picior cu co cremă de mâini la nici 7 lei întregi având și 250 ml. Ei bine, acasă mi-am dat seama că e vorba de-o cremă de corp. Asta e, nu mai aveam nimic de reparat. Am folosit crema de față atât pe mâini cât și pe corp să-mi fac cât de cât o părere despre ea. Mie mi s-a părut o cremă foarte banală, dacă te speli o dată pe zi trebuie reaplicată între cele 2 spălări. Nici nu hidratează prea tare. Nu mai țin minte cum mirosea, dar nu m-a dat pe spate, cred că a fost ceva acolo doar ca să fie. Pentru prețul pe care l-a avut raportat la cantitate poate fi considerată ok-ish doar că eu aș căuta ceva puțin mai hidratant fără a fi gras, deși nici crema de față nu a fost prea onctuoasă.

Pentru cineva fără mari pretenții și cu un buget restrâns, ar fi ok din punctul meu de vedere, dar mie nu mi s-a potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu