miercuri, 8 ianuarie 2020

Review: Antiperspirantul Cien Invisible

 

Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi m-am gândit să scriu un articol despre unul dintre antiperspirantele care m-au dat pe spate în ultimele 2 - 3 luni, și anume Cien Invisible. Până nu demult știam că produsele cu aplicator alb și roz sunt deodorante, dar la un moment dat prin 2019 s-a schimbat foarte puțin designul acestor spray-uri de la Cien prin adăugarea capacelor. Bănuiala mea e că tot atunci au transformat produsul cu aplicator alb în antiperspirantul cu capac alb. Despre produs mi-ar plăcea să vă comunic faptul că deși costă undeva la 6 lei și se găsește doar în Lidl, are o cantitate de 200 ml de produs, ceea ce e de admira, adică marile companii care au antiperspirante / deodorante cu aerosoli își vând produsele la 250 ml pentru 13 - 14 lei minim prin lanțuri de magazine care au prețuri ușor mai mici ca Lidl-ul. Un alt detaliu care îmi place la acest antiperspirant e parfumul din compoziție, e ceva foarte floral, poate ușor de tot spre fructat, foarte feminin, ce mai?  Și înțeleg dacă veți fi puțin dezorientați, și pe mine mă uimește că ceva atât de feminin mă impresionează, chiar îmi place. Nu am testat produsul pe timp de caniculă dar judecând după celelalte două antiperspirante Cien de care știu (HydroFresh și ExtraDry), și varianta asta Invisible ar cam trebui reaplicată de-a lungul unei zile caniculare pentru a nu te împuți.

Ca și o concluzie, ar fi posibilitatea de a mai recumpăra ocazional produsul de față mai ales pentru a-mi explora latura feminină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu