vineri, 10 ianuarie 2020

Review: Săpunuri solide folosite (Nivea, Royal Lather, Cien)


Hello! Cum mai sunteți? Haideți, că se poate, pentru mulți nu mai sunt decât câteva ore de lucru pe săptămâna în curs și vine și week-end-ul.

Pentru articolul de astăzi m-am gândit să fac un fel de recenzie colectivă pentru cele 3 săpunuri solide din imagine, și anume Nivea Creme Care, Royal Lather Premium Gold și un săpun de Marseille cu trandafir găsit prin Lidl. Sincer, înțeleg că în unele gospodării acest tip de produse au devenit aproape un fel de legendă deoarece s-a făcut trecerea 100% la săpunul lichid și gelul / crema de duș, dar în alte părți e tot ceea ce-și permit oamenii, dacă-și permit și așa ceva. O motivație cu totul aparte pentru mine, pe care-am auzit-o-n online, ar fi faptul că aceste săpunuri solide costă mai puțin ca un săpun lichid / gel de duș / cremă de duș, dar că te-ar ține mai mult decât acestea, plus că arunci mai puțin plastic. Depinzând de ceea ce alegi la modul general, sunt foarte de acord că aceste săpunuri pot costa mai puțin în comparație cu produsele lichide, dar nu știu dacă ar putea să se bată cu un săpun lichid pe care dai doar 3 lei și are un litru; trebuie să iei în considerare faptul că dacă vei înlocui atât săpunul lichid cât și gelul de duș cu o singură bucată de săpun solid, atunci e deja logic ca bucata de săpun solid să te țină mai puțin. Cât despre partea cu plasticul, pot vedea reducerea volumului de plastic ca să zic așa, nu știu ce să zic despre partea cu greutatea materialelor, mă depășește.

Dar revenind la oile mele, o să încep cu săpunul solid Nivea Creme Care. Varianta pe care-am cumpărat-o eu era la 100 de grame și cred că a costat undeva la vreo 3 lei sau în jurul valorii ăsteia. Ceea ce pot să spun e că săpunul nu m-a dat pe spate, cu toate că are un parfum discret și aproape nici urmă de acel miros clasic Nivea pe care eu îl detest din toți rărunchii. Nici nu îmi aduc aminte să-mi fi hidratat pielea mai de Doamne ajută sau așa ceva. Prin urmare, un săpun solid ordinar, din care cel mai probabil două treimi din prețul de la raft se duc doar în marketing.

Apoi, am achiziționat săpunul Royal Lather varianta Premium Gold dintr-un magazin de cartier pentru 2,7 lei și are 150 grame. Ceea ce mi-ar plăcea să menționez e faptul că acest magazin de cartier e unul dintre acelea care chiar au prețuri mari, nu glumă, extraordinar de rar găsesc chilipiruri în el, gen de două ori în an dacă sunt norocoasă. Săpunul e măricel la 150 grame și m-a ținut o perioadă. Nu avea un parfum rău, nu mi-l amintesc exact, bănuiesc că era unul ordinar. Ceea ce e de menționat e faptul că mi-a uscat puțintel pielea, dar asta e, n-am ce să-i fac. Probabil îl voi recumpăra, sper să-l găsesc și mai ieftin de 2,7 lei.

Am lăsat la urmă săpunul acela din Lidl cu parfum de trandafiri. Acum câțiva ani cumpărasem un set de 3 săpunuri de Marseille din Lidl la 4 lei setul. Când am văzut săpunurile respective prin reclama magazinului, mi-am zis că l-am prins pe Dumnezeu de-un picior că 3 săpunuri la 3 lei e raiul pe pământ. Dar socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din magazin, când am realizat că nu era vorba de un set de 3 săpunuri pentru 3 lei ci era o singură bucată de săpun pentru suma respectivă. M-am repliat și mi-am cumpărat doar o bucată, cea cu miros de trandafiri. Ce mi-a plăcut foarte mult la săpunul de față este parfumul săpunului, care este discret, și faptul că săpunul oferă o oarecare hidratare pielii, ceea ce n-am mai întâlnit la celelalte două săpunuri. Îmi place acest săpun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu