vineri, 24 ianuarie 2020

Review: Fixativ Balea pentru volum cu flori de cactus și iasomie


Hello! Cum mai sunteți? Vă bucurați de ziua asta liberă?

Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre fixativul de la Balea din imagine. Produsul se dorește a fi pentru volum și are treapta de putere 5 din 7. Cică ar avea parfum de flori de cactus și iasomie, despre care habar n-am ce să scriu. În schimb, vă pot scrie faptul că mirosul de alcool vă izbește în față din prima, nici nu-i de mirare de vreme ce e primul ingredient din listă. Personal, mai nou îmi place să-l aplic pe peria de păr și mai apoi să-mi periez părul; dacă folosiți și voi metoda aceasta, v-aș sugera politicos și prietenos să vă spălați peria înainte de următoarea folosire. De asemenea, nu vi-aș recomanda aplicarea produsului în exces deoarece vă veți trezi cu părul țeapăn rău. De oferit volum în exces sau în mare cantitate nu știu ce să vă scriu, de multe ori folosesc fixativul să-mi adun toate firișoarele acelea mici.

Prin urmare, chiar dacă mi-ar plăcea sau displăcea produsul, nu mă revăd cumpărând alt produs deoarece acesta are 300 ml și de prin 16 august până acuma nu știu dacă am consumat mai mult de o treime din el, hai, în cel mai rău caz am folosit aproximativ jumătate de tub.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu