luni, 27 ianuarie 2020

Review: Cremă de ochi Cien Gold


Hello! Cum mai sunteți? Sincer, eu abia ațtept să treacă vremea asta rece (și implicit iarna), nu de alta dar cred că știți că nu sunt în termeni buni cu frigul, schimbările bruște și dese de vreme și tot ce ține de perioada asta. Sunt de acord că uneori poți avea parte de niște peisaje spectaculoase, dar asta nu compensează nici pe departe celelalte neajunsuri.

Dar nu ne-am adunat aici ca să se plingă subsemnata de vremea de afară, ci ca să vă scrie câteva cuvinte despre crema asta de ochi din gama Gold a celor de la Cien. Am luat-o când prin 2019 deoarece prinsesem o ofertă bună la cremele „de față” a celor de la Cien, ceva reducere de aproape 50% la această gamă de produse. Am fost foarte curioasă să mai încerc ceva creme de față iar când găsești produse la 5 lei, crezi că l-ai prins pe careva de-un picior. 

Crema are o consistență relativ lejeră care intră repejor în pielea de sub ochi, dar depinde foarte mult și de cantitatea de cremă utilizată, dacă faci exces de produs la aplicare va intra mai greu. Ce mi s-a părut interesant a fost faptul că pielea de pe pomeți nu reacționa negati la cremă, dacă ajungeam cu ea până acolo. Dar rezultate notabile nu am observat. Personal, caut o cremă care să îmi reducă cearcănele, exact cum reușea acea cremă de ochi de la Delia Cosmetics pe care-am încercat-o cândva în perioada 2006 - 2010 și pe care acum n-o mai găsesc nicicum.

Nu știu dacă mai are rost să mai recumpăr crema aceasta, pentru ce-am dorit eu n-a funcționat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu