vineri, 19 februarie 2016

Review: Antiperspirantul Gerovital H3 Fresh


        Hello! Cum mai sunteți? Eu sunt puțin tristă deoarece este sfârșitul săptămânii de vacanță intersemestrială la mine.

        Astăzi vă voi vorbi despre un alt antiperspirant pe care pot să afirm că-l folosesc, mai puțin, ce-i drept, în perioada astam fiind vorba despre Gerovital H3 Fresh în varianta mini de patruzeci ml. Eu l-am cumpărat în vară, din Kaufland, cu vreo patru lei, dacă-mi amintesc eu bine. Cumpărasem două produse în varianta mini deoarece nu știam la ce să mă aștept de la orare, iar dacă exista posibilitatea să am ore de la opt dimineața la nouă seara, vă dați seama că aveam nevoie de un antiperspirant după mine pentru a nu începe a puți pe acolo.

         Produsul își face cu brio treaba de a mă proteja vreo minim cinci ore, nu l-am încercat mai mult, dar cred că poate mult mai mult de atât. Alt lucru ok la produs e mărimea mică, îl poți strecura mai prin orice geantă pe care hotărăști s-o „adopți” în respectiva zi. Ce nu-mi place la produs, în primul și în primul rând e mirosul: foarte pudrat și foarte dulce, nimic nu aduce a prospețimea menționată pe ambalaj, iar ăsta e un lucru rău din perspectiva mea. Al doilea lucru care nu-mi place e prețul, e cam piperat pentru cantitatea mică de produs.

        Prin urmare, eu îi acord o notă de șapte produsului.

2 comentarii:

  1. Tin minte ca l-am avut si eu candva, in varianta mare, dar nu mai tin minte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, eu aveam nevoie de ceva pentru geanta asa ca am cumparat ce-am gasit prin Kaufland

      Ștergere