miercuri, 3 februarie 2016

Crema de mâini cu avocado de la elmiplant vs balsamul de corp light de la Neutrogena


        Hello! Cum mai sunteți azi? Eu sunt la mijlocul „săptămânii academice”, dar, cu toate astea, azi am ultimul examen pe săptâmâna asta și sunt foarte bucuroasă de asta.

        Pentru astăzi m-am gândit să vă spun vreo două cuvinte despre care dintre cele două produse din imagine și poză prefer mai mult și de ce.

        Crema celor de la elmiplant e ok, are un miros mai frumos ca balsamul de corp light a celor de la Neutrogena, are o formulă mai light, dar, totuși, prefer produsul Neutrogena în defavoarea elmiplant-ului. De ce? Din simplu motiv că e mai multifuncțional, are o cantitate de două ori mai mare decât tubulețul de cremă de mâini, mi se pare mai hrănitor, vine ambalat într-un borcănaș de plastic ceea ce face ca produsul să poată fi consumat până la ultima picătură spre deosebire de tub pe care sunt obligată să-l tai ca să-i consum și ultima treime din produs. Singurul dezavantaj al produsului Neutrogena e faptul că e mai scump și am dat de el doar pe aoro.ro.

        Totuși, crema aceea de mâini ar fi ok de cumpărat pentru sezonul cald, în condițiile în care mi-ar plăcea să experimentez cu celelalte variante ale seriei de produse, nu de alta, dar mi se par cam scumpe pentru ceea ce oferă.

Later edit: Din greșeală, am șters un comentariu în care eram întrebată despre diferența de preț, și îmi pare rău pentru asta. Cremele elmiplant au un preț undeva la 6 - 8,5 lei în Carrefour și Kaufland, iar balsamul Neutrogena costă cred că 18 - 20 de lei pe aoro.ro, nu l-am văzut în magazinele fizice de aici, eu l-am primit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu