sâmbătă, 27 februarie 2016

Noutatile de la Lidl


        Hello! Hello! Pentru astazi nu vi-am pregatit neaparat noutati cosmetice de la Lidl, ci mai degraba... reduceri la cosmetice!!! Si inca intre 18% si 25%. 25% deoarece miercuri, cand am fost eu in Lidl, acea EDP Suddenly Madame Glamour era la 19,99 lei, iar de joia viitoare o vor avea la 14,49 lei, dupa calculele mele e o reducere de aproximativ 25%. Recunosc ca ma tenteaza sa-mi cumpar un balsam de par de la ei cu reducerea aceea de 1 leu, nu sunt foarte extraordinare, dar si la 4,8 lei sunt de cumparat totusi. Chiar si lotiunea micelara la 5,3 lei e de luat in considerare pentru actualul meu buget.

Articole similare:

2 comentarii:

  1. Cred ca pana acum produsele de la Lidl sunt cele mai accesibile si au cel mai bun raport pret/calitate. Mutumim pentru pont.

    RăspundețiȘtergere