sâmbătă, 6 februarie 2016

Cumpărături

        Hello! Cred că ar trebui, în sfârșit, să vă povestesc despre ultimele cumpărături pe care le-am făcut, s-au strâns destul de multicele deja, deși mie mi se par niște chichinețuri, ca să zic aș.


        Încep prin a vă povesti despre cele două ceaiuri din poza de mai sus pe care le-am cumpărat din Kaufland nici nu mai știu în ce dată a lunii ianuarie. Pe ceaiul verde am dat mai puțin de doi lei, iar pe cel Earl Grey de la Dukat am dat 2,55 lei.


        Majoritatea produselor din a doua poză sunt luate din Lidl, excepție făcând șervețelele umede Wikies pe care le-am luat împreună cu ceaiurile de mai sus din Kaufland cu doar 2,4 lei. Cumpărăturile din Lidl le-am făcut în data de 18 ianuarie, la început de săptămână XXL în Lidl, dar am făcut destule afaceri, o pot spune cu mâna pe suflet. Săpunl lichid Cien cu fructul pasiunii și cocos l-am mai avut și mi s-a părut demențial, dar asta fusese prin primăvara trecută așa încât nu riscam să fiu plictisită de la început de el; a costat undeva la vreo 6 lei, sper să nu-mi aduc aminte eronat prețul, dar sub 7 lei a fost. Apoi, mi-am mai luat un pachet de 140 dischete demachiante Cien la aproximativ patru lei, orice femeie are nevoie de rezerve ale unui asemenea produs util. Primul produs la preț redus pe care l-am găsit și achiziționat, chiar dacă nu aveam nevoie pe moment de el a fost antiperspirantul Dove Pure fără parfum în el, fusese redus cu 30 %, de la 8 lei și nu știu cât, la 6,09 lei, mi-ar fi părut rău să nu-l iau. Al doilea produs la preț redus pe care l-am luat a fost gelul de duș Cien în sticlă albastră, costa undeva la 3,5 - 4 lei, eu văzându-l lângă casele de marcat. Ultimul lucru pe care l-am luat atunci a fost un pachețel mic de șervețele umede Frotto care nu m-au dezamăgit la capitolu miros și au costat sub un leu.



        Săptămâna aceasta am reușit să mai ajung în Lidl o dată pentru mâncare și nu m-am putut abține să nu-mi iau de acolo și ceea ce-mi era la cap la capitolul cosmetice: o cutie de șervețele uscate Frotto la 3,33 lei, un pachet mare de șervețele umede Softino la 2,89 lei plus un pachet mic de șervețele umede cu castravete și ceai verde de la Frotto cu 95 de bani, cum mi-am luat și data trecută.


        Joi am trecut iarăși prin Lidl ca să văd noua colecție de cosmetice, culmea, doar o cremă de duș cu ulei de argan (4,35 lei) am reușit să-mi iau, celelalte „cosmetice” nu m-au atras chiar deloc; ca să nu plec chiar cu mână mai mult goală decât plină, mi-am mai luat un săpun solid Palmolive Balanced & Mild la 1,73 lei și 2 pachețele de șervețele umede Frotto varianta travel size, tot cu 95 de bani, să le testez (varianta cool si cu lamaie).



        Iar aseară m-am pricopsit și cu o sticluță de dizolvant de lac de unghii cu acetonă marca proprie Auchan, la vreo aproximativ 1,2 lei, trebuia să cumplez niște produse de o anumită sumă și pe asta am găsit-o la un preț aproximativ de ceea ce aveam eu nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu