luni, 22 februarie 2016

Ce-am mai facut in ultima saptamana #20

        Hello! Cum mai sunteti?

        Pentru mine a fost intr-un fel o saptamana de vacanta si nu prea... am facut ceva cam multe drumuri, majoritatea pe o vreme „draguta foc” ce mi-a oferit numai ploaie si vant destul de urat si „temperamental”; doar miercuri si ce-a fost mai fain afara, am putut iesi in bluza de trening si tricou (la mine, cand zic sau scriu „tricou” ma refer la acel articol vestimentar subtire cu maneci foarte scurte (nu inexistente), iar cand scriu sau zic „bluza”, ma refer la acel articol vestimentar dintr-un material usor, dar cu maneca lunga).

(aici incercam sa surprind porumbelul din copac)


        In rest, obisnuita rutina de spalare a hainelor mostenite, niste drumuri pana in Velenta si pana in magazinele alimentare de unde mi-am luat de mancare si ceva - ceva „cosmetice”, plus citit, unde am recuperat putin, dar tot n-am reusit sa-nvat mare branza pentru marirea de azi si nici sa termin traducerea pentru marirea de maine. Ah, da, si ieri iar am spalat cam trei cutii de vase, sper ca azi sa fie frumos sa pot duce cutiile si ziarele in care erau invelite vasele la container, ieri nu a fost cine pe ploaia respectiva.

        Am mai aflat si ca praful si uscatorul vechi al bunicii imi cam predispun parul la uscare, de obicei am nevoie de o masca de par de la Kallos sau mai emolienta pentru a face fata celor doi factori agresivi ai parului meu. 

        Toata saptamana mi-am spus c-o sa ma uit la multe, multe filme si o sa ajung la zi cu cele cateva episoade din Arrow cu care sunt in urma, dar n-am reusit sa vad decat Karate Kid varianta cu Jackie Chan si Jaden Smith. Dar asta a fost sa fie, desi voiam sa mai termin si niste cursuri de pe Coursera...


        Cam atat a fost pentru aceasta saptamana...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu